Najczęściej zadawane pytania

Regulamin dostępny jest pod adresem: https://betteryou.pl/regulamin/
Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "wysyłka i dostawa" w każdym produkcie.
Darmowa dostawa na terenie Polski: od 200 zł (przedpłata)
Pełna rozpiska kosztów dostawy poza granice kraju dostępna tutaj: https://betteryou.pl/wysylka-i-dostawa
Informacje odnośnie płatności można znaleźć w zakładce: Metody płatności
Link: https://betteryou.pl/metody-platnosci
Wystarczy skorzystać z funkcji dostępnej przy logowaniu pt. "Zapomniałeś hasła?"
Rejestrując się w sklepie, zostajesz automatycznie uczestnikiem naszego programu lojalnościowego i możesz kupować taniej.

Za każde wydane 20 zł otrzymasz od nas 1 punkt.
Środki z poszczególnych zakupów sumują się
Zgromadzone środki możesz wykorzystać do opłacenia kolejnych zakupów. 1 punkt to 1 zł.

O CZYM WARTO WIEDZIEĆ?

Środki otrzymujesz za każdy zakup.
Stan konta możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto.
Środki z programu lojalnościowego wygasają po 60 dniach od zakupu.

Pamiętaj aby otrzymywać środki i opłacać nimi zakupy należy się najpierw zarejestrować i zalogować do sklepu.
Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.
O dostępności produktu w przyszłości można się dowiedzieć dopisując swój adres e-mail do newslettera, w momencie gdy pojawi się w ofercie klient zostanie o tym automatycznie poinformowany.
Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi do 24 godzin.
W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia.
Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach określonych 7-14.
Z firmą przewozową (numery na stronie dostawcy) oraz do wiadomości do Sklepu BetterYou.pl (dział reklamacji) przez formularz w zakładce kontakt.
W przypadku chęci odbioru osobistego prosimy o informację e-mail lub telefonicznie. O możliwości odbioru poinformujemy e-mailowo. Adres odbioru osobitego:
Sklep #1: Sucha 4b, 41-200 Sosnowiec
Oznacza to, że paczka nie została jeszcze odebrana przez Kuriera, lub że została odebrana przez kuriera ale nie dojechała jeszcze do magazynu głównego/sortowni.
Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.
Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe, płatność w kanale elektronicznym PayU.

Sidebar