masz pytanie?
mamy odpowiedzi

Najczęściej zadawane
pytania

 
Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Regulamin dostępny jest pod adresem: https://betteryou.pl/regulamin/

 
Jak wyglądają koszty wysyłki w Polsce oraz na terenie UE?

Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "wysyłka i dostawa" w każdym produkcie.
Darmowa dostawa na terenie Polski: od 200 zł (przedpłata)
Pełna rozpiska kosztów dostawy poza granice kraju dostępna tutaj: https://betteryou.pl/wysylka-i-dostawa

 
Jakie są dane do przelewu?

Informacje odnośnie płatności można znaleźć w zakładce: Metody płatności
Link: https://betteryou.pl/metody-platnosci

 
Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?

Wystarczy skorzystać z funkcji dostępnej przy logowaniu pt. "Zapomniałeś hasła?"

 
Program "Punkty za zakupy"

Rejestrując się w sklepie, zostajesz automatycznie uczestnikiem naszego programu lojalnościowego i możesz kupować taniej.

Za każde wydane 20 zł otrzymasz od nas 1 punkt.
Środki z poszczególnych zakupów sumują się
Zgromadzone środki możesz wykorzystać do opłacenia kolejnych zakupów. 1 punkt to 1 zł.

O CZYM WARTO WIEDZIEĆ?

Środki otrzymujesz za każdy zakup.
Stan konta możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto.
Środki z programu lojalnościowego wygasają po 60 dniach od zakupu.

Pamiętaj aby otrzymywać środki i opłacać nimi zakupy należy się najpierw zarejestrować i zalogować do sklepu.

 
Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.

 
Kiedy dany produkt będzie dostępny w Sklepie BETTER YOU?

O dostępności produktu w przyszłości można się dowiedzieć dopisując swój adres e-mail do newslettera, w momencie gdy pojawi się w ofercie klient zostanie o tym automatycznie poinformowany.

 
Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.

 
Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia.

 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 24 godzin.

 
Co należy podać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia.

 
Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach określonych 7-14.

 
Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a nie dotarła jeszcze do Klienta?

Z firmą przewozową (numery na stronie dostawcy) oraz do wiadomości do Sklepu BetterYou.pl (dział reklamacji) przez formularz w zakładce kontakt.

 
Gdzie można uzyskać informację o odbiorze osobistym?

W przypadku chęci odbioru osobistego prosimy o informację e-mail lub telefonicznie. O możliwości odbioru poinformujemy e-mailowo. Adres odbioru osobistego:
Sklep #1: Sucha 4b, 41-200 Sosnowiec

 
Co oznacza, że numer listu przewozowego jest nieaktywny?

Oznacza to, że paczka nie została jeszcze odebrana przez Kuriera, lub że została odebrana przez kuriera ale nie dojechała jeszcze do magazynu głównego/sortowni.

 
Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.

 
Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe, płatność w kanale elektronicznym PayU lub Przelewy24.

To Top